Jedna od vodećih zemalja evropske auto-industrije, suočava se sa sve većim izazovima na tržištu. Najnovija vijest stiže od kompanije Continental, poznatog njemačkog dobavljača dijelova za automobile.
Continental AG je vodeća multinacionalna kompanija iz Njemačke koja se bavi proizvodnjom raznih auto-dijelova. Osnovana je 1871. godine i ima sjedište u Hanoveru, Njemačka. Continental je poznat po proizvodnji pneumatika, ali njihov asortiman uključuje i razne druge komponente, sisteme i tehnologije za automobilsku industriju, uključujući kočnice, elektroniku, telematiku i druge auto-sisteme. Kompanija je jedan od najvećih dobavljača u auto-industriji i ima veliki uticaj na globalno tržište vozila, a svoje poslovne jedinice ima i u Srbiji.
Kompanija je potvrdila da će do 2026. godine ukinuti još 3.000 radnih mjesta u sektoru za istraživanje i razvoj. Iako dio ukidanja radnih mjesta pada na druge zemlje, više od polovine ovih otkaza odnosi se na pogone u Njemačkoj.
Pročitajte još:
- U BiH prvi put bescarinskim uvozom obuhvaćeni CNG automobili
- Nova dimenzija mobilnosti: U Zagrebu počela izgradnja fabrike robotaksija
- EU izdvaja 422 miliona eura za infrastrukturu alternativnih goriva duž TEN-T

Prema zvaničnim najavama, većinu ljudi kompanija planira da zadrži kroz reorganizaciju, dok se dio smanjenja radne snage očekuje prirodnim odlivom (odlazak u penziju, odlazak zaposlenih iz drugih razloga i slično). Međutim, upozorava se da to neće biti dovoljno da se izbegne zatvaranje određenih objekata, poput postrojenja u Nirnbergu, dok su i druge lokacije u saveznoj pokrajini Hesen i Bavarskoj takođe ugrožene.
Ovakve mjere uslijedile su nakon ranijih rezova koje je Continental sproveo, jer je prošle godine, najavio ukidanje preko 7.000 radnih mjesta u okviru strategije smanjenja troškova, kako navodi agencija DPA. Uprkos ranijim naporima, kompanija sada naglašava da i dalje neće dostići željene finansijske ciljeve, što se pripisuje „izazovnoj tržišnoj situaciji“.
Gledano šire, ovaj slučaj nije usamljen: i druge njemačke i evropske kompanije osjećaju pritisak. Nedavno su i proizvođači kao što su Porsche i Volkswagen objavili smanjenje broja radnih mjesta, dok su BMW i Stellantis (vlasnik brendova Fiat i Jeep) upozorili da će im poslovni rezultati vjerovatno biti ispod očekivanja.
Kineska konkurencija, rast cijena energenata i prebacivanje na električna vozila samo su neki od razloga zbog kojih tradicionalne fabrike i dobavljači u Njemačkoj prolaze kroz turbulentan period.
Energetski portal






