ProCredit banka – novo lice digitalizacije

Foto: ProCredit banka

Digitalizacija bankarskih usluga je nova realnost većine banaka u svijetu, a identična je i pozicija klijenata – moraju da promijene navike i prihvate da digitalno bankarstvo zaista donosi višestruke benefite. Zahvaljujući online ’bankarenju’, korisnici imaju pristup svojim računima i transakcijama bilo kada tokom dana, i to iz udobnosti svog doma – bez fizičkog odlaska u banku.

Digitalizovani bankarski procesi su znatno brži od tradicionalnih, pa je ušteda vremena ogromna, a napredne tehnologije omogućavaju i implementaciju visokih sigurnosnih standarda. Posebno je značajan ’zeleni’ kontekst online bankarstva: u velikoj mjeri se smanjuje upotreba papira, čime se štede stabla, smanjuje se emisija ugljen-dioksida, jer klijenti ne dolaze fizički u banku, a svi procesi su brži i efikasniji, što smanjuje potrošnju energije.

Da li je digitalizacija u bankarstvu završena i šta možemo očekivati kao sljedeću razvojnu etapu bankarskih usluga, saznali smo od Nemanje Tomića, člana Izvršnog odbora ProCredit banke, prve 100 odsto online banke kod nas.

– ProCredit je prva banka koja je u digitalizaciji bankarskih procesa prepoznala brojne benefite za sve kategorije klijenata, pa se među prvima digitalizovala i otvorila Zone 24/7 u kojima klijenti mogu da obavljaju sve vrste transakcija samostalno, i to 24 sata dnevno. To jeste bila velika promjena za naše klijente, ujedno i ozbiljan izazov za naše poslovanje, ali kada se odvažiš da kreneš putem digitalizacije, vrlo brzo kroz praksu dokažeš i sebi, a i klijentima, da smo svi u ogromnoj prednosti. Građani su danas zadovoljni što bez dolaska u banku, odnosno online, mogu da otvore račune, počnu da štede, dobiju kredit… Štedimo vrijeme, energiju i ostale resurse, smanjujemo zagađenje, sve se radi brže i sigurnije. Razvoj bankarskih procesa kroz digitalizaciju mora da bude u skladu sa poslovnom strategijom banke, godišnjim planovima, ali i ciljnim grupama klijenata na koje je banka fokusirana. Do prošle godine ProCredit banka je važila za banku broj 1 za mala i srednja preduzeća i urbani dio stanovništva koji je već naviknut na digitalne uređaje i online procese. Od ove godine ProCredit banka se još više otvara ka poslovanju sa fizičkim licima, jer su u mogućnosti da im ponude zaista konkurentne proizvode i uslove. A takvi ciljevi podrazumijevaju dvostruku nadogradnju digitalnih procesa – objašnjava Tomić.

U FOKUSU:

U 2024. servisi ProCredit banke ostaju digitalni i nastavljaju sa ulaganjima u njihove performanse, sa idejom da budu još efikasniji i jednostavniji. Godinu su počeli novom m-banking aplikacijom i nastavljaju sa inovacijama.

Kako ističe Nemanja Tomić, 2024.  godinu u ProCredit banci obilježiće unaprijeđen kvalitet komunikacije sa klijentima.

– Kroz komunikaciju oči u oči, i to baš u našim ekspoziturama, sada ćemo klijentima biti još bliži. U našim poslovnicama su od ove godine ponovo prisutni savjetnici za sva pitanja, nedoumice i svaku vrstu pomoći. Procesi i dalje ostaju isključivo digitalni, a savjetnici će, kao ’humani apgrejd’ digitalizacije, podići kvalitet svih bankarskih usluga za stanovništvo. Kroz razgovore sa ljudima i živu riječ, koja podrazumijeva i pružanje pomoći klijentima na licu mjesta, sigurni smo da ćemo postati i banka po mjeri svih građana – dodaje on.

Iz ProCredit banke poručuju da je njihovo poslovanje već jednostavno i brzo, da ne postavljaju suvišna pitanja, štede klijentima vrijeme i ostale resurse, sa ponudama su konkurentni, a sada će preko savjetnika u ekspoziturama izgraditi i prisan kontakt sa klijentima.

– Ako me pitate šta je sljedeći korak u digitalizaciji finansijskih usluga, to je upravo ovo: humani momenat. Uvjeren sam da baš ovakav koncept predstavlja full package moderno bankarstvo, kakvo zaslužuju naši građani – zaključuje Tomić.

ProCredit banka

Tekst je objavljen u Magazinu Energetskog portala ODRŽIVA ARHITEKTURA I FINANSIRANJE ZELENE GRADNJE

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti