Korejski istraživači donose inovaciju u razvoju litijum-jonskih baterija

Korejski institut za istraživanje energije (KIER) objavio je razvoj nove tehnologije koja omogućava proizvodnju anoda od grafita za litijum-jonske baterije korištenjem domaćih grafitnih nusproizvoda. 

Grafit, koji je osnovna sirovina za anode litijum-jonskih baterija u električnim vozilima, čini oko 30 odsto mase ćelije i 10 odsto troška proizvodnje. Ipak, Koreja više od 90 odsto svojih potreba za grafitom zadovoljava iz Kine, što stvara rizike od skokova cijena i nestabilne dostupnosti u globalno nesigurnim okolnostima.

— Naš rad pokazuje da grafit, koji je ranije bio zapostavljen, sada postaje nacionalni kritični mineral — rekao je Juu džin Han, glavni istraživač.

Nesigurnost je postala posebno vidljiva u julu prošle godine, kada je Ministarstvo trgovine SAD-a uvelo visoke carine na kineski grafit za anode, što je dodatno povećalo zabrinutost za buduću stabilnost snabdijevanja.

Pročitajte još:

Kao odgovor na ove izazove, tim je razvio naprednu tehnologiju koja omogućava transformaciju domaćih industrijskih nusproizvoda u anode visoke vrijednosti. Nova metoda uklanjanja nečistoća pojednostavljuje tradicionalne korake i omogućava proizvodnju grafitnih anoda koje su ekonomski konkurentne u poređenju s komercijalnim materijalima.

Proizvodnja anoda visoke čistoće zahtijeva potpuno uklanjanje metalnih nečistoća. Dosadašnje metode se oslanjaju na agresivnu obradu kiselinama i zagrijavanje iznad 2.000 °C, što dovodi do zagađenja okoline i visokih troškova, smanjujući ekonomsku isplativost. Nasuprot tome, grafitne anode proizvedene novom tehnologijom postigle su stabilnost uporedivu s komercijalnim materijalima, a istovremeno su i ekološki prihvatljive.

Ovo istraživanje objavljeno je u časopisu Chemical Engineering Journal, jednom od vodećih svjetskih časopisa u oblasti hemijskog inženjerstva i nauke o materijalima.

Energetski portal

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti